Politică de rambursări și returnări

Prezentare Generală

Politica noastră de rambursare și retur durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziția ta, nu-ți putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru un retur, articolul tău trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ai primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Anumite tipuri de bunuri sunt scutite de la returnare. Bunurile perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare care nu pot fi returnate:

  • Carduri cadou
  • Produse software descărcabile
  • Anumite articole de sănătate și îngrijire personală

Pentru a finaliza returul, solicităm o chitanță sau o dovadă a achiziției.

Te rugăm să nu trimiți achiziția înapoi la producător.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

  • Carte cu semne evidente de utilizare
  • CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă audio sau disc de vinil care a fost deschis.
  • Orice articol care nu este în starea sa originală, este deteriorat sau îi lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
  • Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare

Rambursări

După ce returul tău este primit și inspectat, îți vom trimite un email pentru a te notifica că am primit articolul returnat. De asemenea, te vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării tale.

Dacă ești aprobat, rambursarea ta va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat pe cardul tău de credit sau pe metoda originală de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ai primit încă o rambursare, verifică mai întâi din nou contul tău bancar. Apoi contactează compania cardului tău de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea ta este postată oficial. Apoi contactează banca ta. Deseori există un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată. Dacă ai făcut toate acestea și încă nu ai primit rambursarea ta, te rugăm să ne contactezi la {adresa de email}.

Articole la reducere

Doar articolele cu preț normal pot fi rambursate. Articolele la reducere nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim articolele doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să le schimbi cu același articol, trimite-ne un email la contact@happio.ro și trimite articolul tău la: Bistrita Nasaud, Maieru, Valea Caselor 855.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca un cadou la cumpărare și a fost expediat direct către tine, vei primi un credit cadou pentru valoarea returului tău. Odată ce articolul returnat este primit, un certificat cadou îți va fi trimis prin poștă.

Dacă articolul nu a fost marcat ca un cadou la cumpărare, sau persoana care a făcut cadoul a expediat comanda la ea însăși pentru a ți-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare persoanei care a făcut cadoul și aceasta va afla despre returul tău.

Costuri de livrare pentru retur

Pentru a returna produsul, ar trebui să-l expediezi prin poștă la: Bistrita Nasaud, Maieru, Valea Caselor 855. Ești responsabil pentru plata costurilor tale de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primești o rambursare, costul transportului pentru retur va fi dedus din rambursarea ta. În funcție de locul în care locuiești, timpul necesar pentru ca produsul tău schimbat să ajungă la tine poate varia. Dacă returnezi articole mai scumpe, poți lua în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu garantăm că vom primi articolul tău returnat.

Ai nevoie de ajutor?

Contactează-ne la contact@happio.ro pentru întrebări legate de rambursări și retururi.